loading...
وبلاگ هواداران آاس رم
سیدامین زارعی بازدید : 338 یکشنبه 28 اسفند 1390 نظرات (6)
بويان كركيچ" مهاجم رم اظهار كرد: توانايي بازگشت بارسلونا را دارد، اما مي خواهد تا در رم ادامه دهد.

 به نقل از خبرگزاري گازيتا روسيه؛ در حاليكه بويان كركيچ سابقه حضور در بارسلونا را در سال 7_2006 داشت، اما حتي در يك مسابقه شركت نكرد، وي كه در سال 2011 به رم پيوست، از احتمال بازگشتش به آبي اناري پوشان مي گويد.

كركيچ در اينباره گفت: بارسلونا اكنون تمايل دارد تا دوباره من را بازگرداند، اما مي خواهم تا در رم بمانم، ولي بعيد نيست تا روزي دوباره به بارسلونا بازگردم.

البته به اين بستگي دارد كه من تا چه اندازه در كارم پيشرفت داشته ام.

*** پريرا: نيمار بايد در اروپا بازي كند

سیدامین زارعی بازدید : 244 شنبه 27 اسفند 1390 نظرات (1)
Kakha Kaladze

کاخا کالادزه اذعان می کند که او و هم تیمی هایش نمی توانند به چیز دیگری جز نبرد برای بقا در سری A فکر کنند!
جنوا در حال حاضر در رده ۱۳ ام قرار دارد و تنها ۸ امتیاز تا منطقه سقوط (رده هیجدهم) فاصله دارد.
مدافع گرجستانی و سابق میلان امروز (جمعه) در مصاحبه ای گفت: ” چیزی که برای ما در حال حاضر مهم است، بقا در سری A است. ”
” از اینکه این را می گویم متاسفم. این را با توجه به بازیکنان و کیفیتی که داریم می گویم اما این فوتبال است. ”
” متاسفانه ما در بازی های لیگ اشتباهات زیادی داشته ایم و در حال حاضر نکته ی مهم این است که در سری A بمانیم و ما این کار را به راحتی می توانیم انجام دهیم. ”
کالادزه در ادامه و در مورد دیدار دوشنبه شب مقابل رم گفت: ” آنها تیم خوبی هستند اما گاهی اوقات نمایش های باورنکردنی را ارائه می دهند. در بعضی از بازی ها می بَرَند و در بعضی از بازی ها شکست می خوردند. آن هم با ۳ یا ۴ گل! “

سیدامین زارعی بازدید : 243 شنبه 27 اسفند 1390 نظرات (1)

totti

امروز صبح گرگها ادامه تمرینات شان را برای دیدار دوشنبه شب مقابل جنوا انجام دادند.
گرگها ساعت ۱۱:۰۰ در زمین تمرین حاضر شدند و طبق روال همیشه ابتدا خودشان را گرم کردند. سپس به تمرینات فنی و تاکتیکی روی آوردند و در نهایت تمرینات با انجام یک بازی فوتبال در زمینی کوچک خاتمه پیدا کرد.
استکلنبرگ که روز گذشته به دلیل مصدومیت تمرینات را ترک کرده بود، امروز و به طور منظم همراه با سایرین در تمرین حاضر شد. بوردیسو، پیانیچ و توتی به فیزیوتراپی و تمرینات انفرادی پرداختند. خوان هم تنها در جلسه فیزیوتراپی اش حاضر شد.
فردا صبح ساعت ۱۱:۰۰، رمیها آخرین تمرین شان پیش از بازی دوشنبه شب مقابل جنوا را انجام خواهند داد.
.http://u.filepak.com/PX9Z_546486.PNG

سیدامین زارعی بازدید : 239 شنبه 27 اسفند 1390 نظرات (0)

Enrique - انریکه

لوئیس انریکه که خودش را برای دیدار دوشنبه شب مقابل جنوا آماده می کنید می گوید: ” پس از چندین ماه بالاخره رم در حال بهبود است. ”
جالوروسی هفته ی گذشته در رنزو باربرا و با ۱ گل یک پیروزی ارزشمندی را مقابل پالرمو کسب کرد. در دیداری که خط دفاعی رم بسیار مستحکم تر و مقاوم تر از گذشته عمل کرد.
سرمربی جوان رم گفت: ” در یک بازی موقعیت های زیادی برای تیم رو به روی شما به وجود می آید و شما باید آماده باشید تا به سرعت از آن ها جلوگیری کنید. پس از ماه ها ما سرانجام داریم راه بهبودی را آغاز می کنیم و تیم در حال بهبود است. ”
” ما باید توپ را در اختیار داشته باشیم و بدانیم چگونه باید آن را به سرعت دوباره به دست آوریم. برای این کار ما به سیستمی که در طول هفته آن را تمرین می کنیم نیاز داریم. من نمی دانم چه جور بازی برابر جنوا خواهیم داشت. ”
” من پس از چندین ماه پیشرفت را در تیمم می بینم بنابراین یک سری از شکست ها نمی توانند ذهنیتم را تغییر دهند. من می دانم که نتیجه مهم ترین چیز است و من این را از آنجایی که متولد شدم می دانم. من همچنان بهبود تدریجی را در تیم می بینم اما شما به کیفیت و شخصیت نیاز دارید تا از زیر فشار خارج شوید. برای مدتی ما فاقد شخصیت بودیم. ”
انریکه در ادامه و به این سوال که آیا رم می تواند سهمیه لیگ قهرمانان را در پایان فصل کسب کند یا خیر گفت: ” من فکر می کنم ما می توانیم جنوا را شکست دهیم و همیشه بازی بعدی مهم ترین چیز است. بقیه ی بازی ها در حال حاضر برایم اهمیتی ندارند. ”
فرانچسکو توتی، میرالم پیانیچ، خوان و نیکولاس بوردیسو مصدومان رم در این دیدار هستند و مارتین استکلنبرگ هم روز گذشته در تمرینات با مصدومیتی مواجه شد. اگرچه او امروز به تمرینات بازگشت.
” ما در زمین مسابقه ۱۱ بازیکن خواهیم داشت. این اتفاقات رخ می دهد. زمانی که بازیکنان شما مصدوم و محروم هستند و نمی توانید از آن ها استفاده کنید اما نباید این چیز ها برای شما مشکلی به وجود آورند. استکلنبرگ فقط دچار یک کشیدگی شده است و باید برای این بازی در دسترس باشد. ”
رم باید دوشنبه شب در المپیکوی رم میزبان جنوا باشد.
.

http://u.filepak.com/8wWL_654.PNG

 

سیدامین زارعی بازدید : 266 شنبه 27 اسفند 1390 نظرات (0)
giuseppe rossi

جوزپه روسی بارها از علاقه اش برای بازگشت به سری A خبر داده است و حال تیم های رم، یوونتوس، ناپولی و اینتر او را مدنظر دارند تا در تابستان امسال به خدمت بگیرند.
این مهاجم گلزن و ملی پوش بعید است که فصل آینده هم در ویارئال بماند و گفته می شود او دیگر علاقه ای برای بقا در لالیگا و این تیم ندارد. اکنون پس از یک مصدومیت ویرانگر ۶ ماهه که برای زانوی او رخ داده بود، او در حال بازگشت به میادین است.
هرچند پیوستن او به یووه، ناپولی و اینتر در سال های گذشته مطرح شده بود اما حال تیم جدیدی به این لیست بزرگ اضافه شده است.
با توجه به گزارش امروز صبح کوریره دلو اسپرت، رم آماده ی ارائه ی یک پیشنهاد ۲۰ میلیون یورویی برای جذب وی است!
روسی (پپیتو) چندی پیش از علاقه اش به سبک فوتبالی که لوئیس انریکه ارائه می دهد خبر داد و اعلام کرد که احساس می کند او مرد ایده آلی برای مخلوط سبک ایتالیایی و اسپانیایی است.
البته در ادامه ی این گزارش نوشته شده است که این امکان هم وجود دارد که باشگاه جنوا او را برای زوج رودریگو پالاسیو در فصل آینده به خدمت بگیرد.
این بدان معنی است که رم بویان کرکیچ را آزاد کرده است. مهاجم جوانی که به صورت قرضی از بارسلونا راهی رم شده اما عملکرد عجیبی از خود نشان داده و آنطور که انتظار میرفت در رم موفق نشده است.

سیدامین زارعی بازدید : 246 شنبه 27 اسفند 1390 نظرات (1)

pjanic

میرالم پیانیچ، هافبک بوسنیایی رم که در دوران نقاهت پس از مصدومیتش به سر می برد، این روز ها به شکل انفرادی تمریناتش را انجام می دهد تا بتواند به شرایط ایده آل برسد. او نمی تواند یکشنبه به همراه تیم به جنوا سفر کند اما برای دیدار هفته ی آینده مقابل میلان قادر به همراهی گرگها خواهد بود.
میرالم به Il Messagerro می گوید: ” بهتر هستم. می خواهم هفته ی آینده به گروه بازگردم. می خواهم برای دیدار برابر میلان به میدان بروم. ”
هافبک سابق لیون فرانسه به پتانسیل تیم پایتخت و پروژه ی جدید باشگاه اطمینان کامل دارد. “من معتقدم که آینده از آن تیم ماست. ما تیم جوانی هستیم. استعداد های زیادی برای رم بازی کردند و خودشان را نشان دادند. اکنون فصل برای ما به شکل دشواری در حال پایان است چرا که بسیاری از بازیکنان تیم جوان بودند. اما این ایده در فوتبال به برتری می رسد. رم دیر یا زود منفجر خواهد شد. من متقاعد شده ام! ”
او در پایان حرف هایش به صحبت در مورد زندگی اش در شهر رم می پردازد. ” در درجه اول من اینجا آمده ام تا به عنوان یک مرد تجربه ی جدیدی را کسب کنم. برای شناخت یک شهر، یک کشور مانند ایتالیا. جایی غنی سازی شده. پس از آن من به پروژه ی لوئیس انریکه می اندیشم. من مطمئن هستم که دیر یا زود به آن چیزی که می خواهیم می رسیم. “

سیدامین زارعی بازدید : 718 جمعه 26 اسفند 1390 نظرات (0)
new stadium

باشگاه رم اولین گام رسمی اش برای ساخت استادیوم جدید خود را برداشت. تصمیم نهایی باشگاه در ژوئن ۲۰۱۲ گرفته خواهد شد.
مالکان آمریکایی رم از بدو ورود خود قول ساخت استادیوم و همچنین عرصه های مختلف جدید را دادند. استادیوم المپیکو مشترکا مورد استفاده دو تیم پایتخت یعنی رم و لاتزیو قرار می گیرد.
امروز اعلام شد که رم قراردادی را با Cushman و Wakefield LLP به ثبت رسانده و به زودی مکان هایی که برای ساخت استادیوم مناسب هستند مشخص خواهند شد.
” مشاوران اکنون پروژه ی انتخاب نقطه های مناسبی در داخل و اطراف شهر را شروع کرده اند و تجزیه و تحلیل خواهند کرد و در نهایت ژوئن ۲۰۱۲ تصمیم نهایی گرفته می شود. ”
رم امیدوار است که پس از یوونتوس، دومین تیم ایتالیایی باشد که ورزشگاه جدیدی ساخته است.

سیدامین زارعی بازدید : 237 پنجشنبه 25 اسفند 1390 نظرات (0)
Disney

آخر این هفته فرانکو بالدینی و مارک پانس به “اورلاندو” خواهند رفت تا با سران کمپانی “دیزنی” ملاقات کرده و قرارداد همکاری مشترک با آنها به امضاء برسانند. از جمله موارد همکاری طرفین می توان به برپایی اردوهای تابستانی و زمستانی رم تحت حمایت دیزنی در آمریکا و همچنین حضور پر رنگ تر رم در شبکه های تلویزیونی “ای.اِس.پی.اِن” که متعق به کمپانی دیزنی می باشد اشاره نمود. در ۴ سال گذشته دیزنی با تیم چلسی انگلستان قرارداد داشت که در تابستان امسال همکاری طرفین به پایان میرسد و غول آمریکایی قصد دارد تیم های رم و منچسترسیتی را جایگزین آبی های لندنی نماید. شاید این پروژه در ابتدای کار پول زیادی به تریگوریا نیاورد اما کافی است به یاد بیاورید پارک تفریحی دیزنی در اورلاندو، پربازدیدترین مکان توریستی در سراسر دنیاست. همچنین جالب است بدانید اعلام خبر همکاری رم و دیزنی موجب افزایش ۸ درصدی سهام باشگاه در بازار بورس شده است! ؛
همزمان، باشگاه پروژه جذب سِلبریتی ها را نیز آغاز نموده است. بدین صورت که باشگاه، چهره های مشهور ورزشی و هنری را به صورت نمادین سهام دار رم می کند تا بدین صورت توجه رسانه ها را به سوی خود منعطف نماید. اولین چهره مشهور نیز “کوین گارنت” ستاره باشگاه “بوستون سلتیکس” در اِن.بی.اِی هست که منتظر طی شدن مراحل قانونی واگذاری سهام می باشد. در ماه های اخیر نیز باشگاه تلاش های خود را برای جذب “کوبی برایانت” (ستاره بسکتبال تیم لسانجلس لیکرز) و “خواهران ویلیامز” (ستاره های تنیس) آغاز نموده است. همچنین حضور در کشورهای شرقی آسیا و گسترش برند رم در این منطقه از دیگر برنامه های مالکین جدید برای جذب سرمایه و درآمدزایی می باشد
.

سیدامین زارعی بازدید : 274 پنجشنبه 25 اسفند 1390 نظرات (1)
فرانچسکو توتی

کاپیتان اکنون خودش را برای دیدار دو هفته ی آینده مقابل میلان آماده می کند. بسیار بعید به نظر می رسد که او بتواند رم را در دیدار دوشنبه آینده مقابل جنوا همراهی کند.
کاپیتان توتی اگرچه تلاش زیادی کرد تا با تمرینات منظم در کنار سایرین به شرایط آمادگی برسد اما مصدومیت نگران کننده ای که برای او به وجود آمد کادر فنی را به فکر وا داشت تا به او ۱ هفته استراحت بدهند و او برای دیدار مقابل میلان با آمادگی کامل به ترکیب بازگردد. استراحتی که برای وی در نظر گرفته شده، ۱۰ روزه است.
اوضاع دنیله دروسی کمی مناسب تر از کاپیتان اول است و احتمالا دنی می تواند مقابل جنوا بازی کند. اگرچه کوریره دلو اسپرت در گزارش خود نوشته است که او برای تسکین آسیب دیدگی پاشنه ی پایش، از یک نوع وسیله ی مخصوص برای پایش استفاده می کند.
رم اکنون در جایگاه ششم جدول رده بندی قرار دارد و تا رسیدن به رتبه ی سوم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان، ۷ امتیاز فاصله دارد و برای کسب سهمیه لیگ اروپا هم ۵ امتیاز تا جایگاه ۵امی فاصله دارد.

سیدامین زارعی بازدید : 182 پنجشنبه 25 اسفند 1390 نظرات (2)
heinze happy

گابریل ایوان هاینزه که در ابتدای فصل از مارسی به رم پیوسته بود توانسته با بازی های زیبای خود رمی ها را متعجب کند.هاینزه به عنوان بازیکن آزاد از مارسی فرانسه به رم پیوست اما اکثر تیفوسی ها روی بوردیسو و کِر حساب باز کرده بودند. ژوان که فصل خوبی را نگذرانده بود و مصدومیت های فراوان او را از سطح واقعی خود دور کرده بود و هاینزه ۳۳ ساله نیز به نظر به عنوان یک خرید آلترنتیو بود تا خرید اصلی رم!البته اوضاع در ادامه فصل طور دیگری پیش رفت… گابریل هاینزه که شماره ی ۵ مکسز را بر تن می کند، این هفته در هفته ی بیست و هشتم سری A هم برابر جنوا در ورزشگاه خانگی رم به میدان خواهد رفت و این یعنی بیست و پنجمین بازی او برای رم که طبق قرار داد,قرار داد او تا سال ۲۰۱۳ تمدید می شود.
بدون شک یکی از ستون های رم گابریل هاینزه بوده است که با تعصب خاصی برای پیراهنش می جنگد و هیچ هراسی از مهاجمان حریف ندارد! او امسال هم مقابل سیه نا چند دقیقه ای بازوبند کاپیتانی رم را بر بازو بسته بود. گفتنی است مدافع چپ پای رم سالیانه ۱٫۲ میلیون یورو از باشگاه دریافت می کند و به نظر سال آینده هم به مبلغ او اضافه نخواهد شد. مطمئنا این مبلغ برای ستاره ی باسابقه ی فوتبال اروپا که در تیم هایی مانند رئال مادرید و منچستر یونایتد نیز حضور داشته است ناچیز است.

سیدامین زارعی بازدید : 183 چهارشنبه 24 اسفند 1390 نظرات (0)
de rossi

بعد از ماه ها بحث و جدل بر سر تمدید قرارداد و شایعات و حاشیه های فراوان بالاخره دروسی شعار roma for life را همچون توتی برای ادامه دوران ورزشی اش انتخاب کرد. او دست رد بر سینه ی تیم هایی چون رئال و چلسی و منچستر و منچستر سیتی و آث میلان و پاریسن ژرمن و الاهلی و همه ی تیم های خواهنش زد و انتخابی بزرگ انجام داد. در روزگاری که کمتر بازیکنی در برابر پیشنهاد های وسوسه کننده سیتی دوام می آورد، دروسی شیوخ میلیاردر را برای همیشه از خود ناامید کرد و اعلام کرد که هر چیزی که برای ادامه دوران حرفه ای اش نیاز دارد در رم محیا است. گفته میشود دروسی در ژانویه پیشنهادی اغواکننده هم از آنژی دریافت کرده ولی آنرا رد کرده است.

در حقیقت باشگاه هم با برآورده کردن نیازهای دروسی جواب این وفاداری او را داد. با امضای این قرارداد دروسی بیشترین دستمزد را در بین ایتالیایی های سری آ خواهد داشت و بعد از زلاتان و اشنایدر سومین دستمزد بالا را در کل سری آ خواهد داشت. دروسی در جواب سئوال خبرنگاری که از او پرسید این انتخاب را با قلب خود انجام داده یا با مغزش اینگونه جواب داد: “من این انتخاب را با هر دوی قلب و مغزم انجام داده ام … من به پروژه ی جدید ایمان دارم و برای کسب اسکودتو و حتی لیگ قهرمانان در رم مانده ام “.

اما مهترین موضوع در مورد این قرارداد که شیرینی آنرا برای طرفداران دو چندان میکند عدم وجود مبلغ فسخ قرارداد بر خلاف شایعات موجود است. دروسی با این کار ثابت کرد که هیچ شکی در مورد انتخابش ندارد و راه توتی را ادامه خواهد داد. حال به جرات میتوان گفت که دیگر توتی تنها نماد رم نیست. بر ماست که در دورانی که با نام حرفه ای گری، مفاهیمی چون وفاداری و تعصب جایی در فوتبال ندارد قدر اسطوره های خود را بدانیم و با آنها رفتاری شایسته داشته باشیم.

سیدامین زارعی بازدید : 162 چهارشنبه 24 اسفند 1390 نظرات (0)
AS Roma's midfielder Daniele De Rossi

دنیله دروسی هنوز از کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا ناامید نشده و می گوید: ” ما تلاش می کنیم تا همه ی بازی های مان را ببریم تا ببینیم در آخر در چه جایگاهی قرار می گیریم. ”
جالوروسی شب گذشته موفق شد در ورزشگاه رنزو باربرا با نتیجه ۱-۰ از سد پالرمو بگذرد.
هافبک و کاپیتان دوم رم گفت: ” بازی های زیادی از فصل باقی مانده اند و ما می توانیم تلاش کنیم تا همه را به سود خود خاتمه دهیم. پس از آن خواهیم دید در چه جایگاهی قرار گرفته ایم. ”
” به نظر من نیمه اول را بسیار خوب شروع کردیم. ما در نیمه دوم هم تلاش کردیم اما انتظار می رفت که پالرمو هم به دنبال گلزنی باشد. در هر صورت عملکرد خوبی داشتیم. ”
” ما در این بازی گلی دریافت نکردیم و آموختیم که اگر تمرکز نداشته باشی، بیدار و باهوش نباشی پیروزی برایت دشوار می شود. بدون در نظر گرفتن تاکتیک خود، مربی و ذهنیت، اگر برای بازی در حال چرت زدن باشی و به فکر پیروزی نباشی، همانطور که این اتفاق برای ما در این فصل چندین بار رخ داد، نمی توانی امتیاز کسب کنی. ”
” اکنون باید بازی های زیادی را پیروز شویم و می توانیم این کار را انجام دهیم و نتیجه اش را در پایان فصل خواهیم دید. البته که این کار بسیار دشواری است اما ما تنها می توانیم تلاش کنیم و چیزی غیرممکن نیست. “

سیدامین زارعی بازدید : 173 سه شنبه 23 اسفند 1390 نظرات (4)
سیدامین زارعی بازدید : 171 سه شنبه 23 اسفند 1390 نظرات (0)
destro

ماتیا دسترو جوان آینده دار تیم سیه نا اعلام کرد که حضور در تیم هایی چون یوونتوس و رم باعث افتخار اوست.
مهاجم تیم زیر ۲۱ ساله های ایتالیا و هم بازی فابیو بورینی در این فصل تنها ۵ گل در ۲۰ بازی اش برای سیه نا به ثمر رسانده است.
او به توتواسپرت گفت: ” از علاقه ی تیمی چون یوونتوس بسیار خشنودم اما با این حال این توجه و علاقه برای زمانی بود که من گلزنی می کردم. ”
” آینده ی من به من خواهد گفت که چه چیزی برای من بهتر است. پیوستن به یک باشگاه بزرگ و بازی در آن تیم می تواند اتفاق بسیار مهمی باشد. ”
دسترو پیش از این مورد توجه تیم های اینتر و جنوا نیز قرار گرفته بود اما حال تیم اول پایتخت و تیم هم بازی اش، فابیو بورینی در زیر ۲۱ ساله های ایتالیا هم به دنبال اوست.
این بازیکن ۲۰ ساله ادامه داد: ” رم باشگاه بزرگی است و خرید های خوبی داشته است. به خصوص فابیو بورینی. ”
” داشتن هم تیمی خوبی مثل او که دوست خوبی برای من است می تواند امر مهمی باشد. “

سیدامین زارعی بازدید : 205 سه شنبه 23 اسفند 1390 نظرات (0)

به نظر باید شاهد یک بارسلونایی دیگر در تیم انریکه باشیم! لوئیز انریکه علاقه مند است تا یکی از بهترین های بارسا را به پایتخت بیاورد. پدرو رودریگز به تازگی مورد توجه سرمربی رم قرار گرفته و گفته می شود احتمالا در تابستان پیش رو پیشنهادی به کاتالان ها برای این جوان اسپانیایی ارائه خواهد شد. پدرو با ظهورش در بارسلونا روند رو به رشد بویان را متوقف کرد و ادامه ی همین ماجرا باعث شد امسال؛ شماره ی ۱۴ رم بر تن بویان باشد اما پدرو نیز در این فصل همانند بویان فصل خوبی را سپری نمی کند! بازیکنی که گل های فراوانی برای آبی و اناری ها به ثمر رسانده است و در جام جهانی گذشته نیز توانست جام قهرمانی را بالای سر خود ببرد نتوانسته در این فصل توانایی های بالای خود را بار دیگر به رخ حریفان بکشد. البته حضور الکسیس سانچز نیز تاثیر فراوانی روی کار او داشته ضمن اینکه مصدومیت ها نیز امان شماره ۱۷ را بریده است. به هر حال حضور پدرو در رم اتفاق خوشایندی است زیرا او یکی از ستاره های بارسلونا بوده و است. این انتقال که باید در تابستان بیشتر از آن شنید حتی اگر در عوض بازگرداندن بویان کرکیچ به کشورش صورت پذیرد بازهم کاملا به نفع باشگاه ایتالیایی خواهد بود..

سیدامین زارعی بازدید : 173 شنبه 20 اسفند 1390 نظرات (1)

جذب دمپسی ازبرنامه ی توسعه ی باشگاه رم خواهد بود که رییس باشگاه قصد داردازسراسردنیا برای باشگاه بازاریابی کند

دمپسی دراین فصل برای فولام عالی بوده ودرهمه ی رقابت ها تونسته ۱۸گلو۲هتریک درکارنامه ی خود ثبت کند

گفته میشود رم برای جذب این بازیکن امریکایی کارسختی پیش رو دارد زیرامیلان نیز خواهان امضای قراردادبا این دمپسی است

سیدامین زارعی بازدید : 170 شنبه 20 اسفند 1390 نظرات (1)

در چند هفته اخیر شایعاتی در مورد بازگشت انریکه به اسپانیا به عنوان جانشین گواردیولا منتشر شده اما سرمربی جالوروسی اعلام کرد قصد ندارد پیش از پایان قراردادش از این باشگاه جدا شود.

Luis Enrique - Roma (Getty Images)

لوئیس انریکه، سرمربی رم، اعلام کرد قصد دارد حداقل برای 4 سال دیگر در این باشگاه بماند.

در چند هفته اخیر شایعاتی در مورد بازگشت انریکه به اسپانیا به عنوان جانشین گواردیولا منتشر شده اما سرمربی جالوروسی اعلام کرد قصد ندارد پیش از پایان قراردادش از این باشگاه جدا شود.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" آیا سال دیگر هم خواهم ماند؟ من به این شایعات اهمیتی نمی دهم. من تنها به دیدار این هفته مقابل پالرمو و گرفتن یک نتیجه خوب فکر می کنم.

می خواهم باعث خوشحالی هواداران شوم، هوادارانی که به ما وفادار هستند. شما باید حداقل برای چهار یا پنج سال دیگر من را تحمل کنید.

در فوتبال هرگز نمی دانید چه اتفاقی رخ می دهد. همه چیز به نتایج بستگی دارد. من همیشه روی حرفم هستم. درست است که مشکلاتی وجود دارد اما من در این تیم خواهم ماند."

توتی در تمرینات روز پنج شنبه تیمش آسیب دید و انریکه تایید کرد که ممکن است کاپیتان تیمش در دیدار مقابل پالرمو غایب باشد.

" هیچ خبر جدیدی نیست. باید ببینیم چه اتفاقی رخ خواهد داد. من نگران نیستم. متاسفم که چند بازیکن تیم مصدوم هستند اما ما تعویضی هایی هم داریم."

سیدامین زارعی بازدید : 181 سه شنبه 16 اسفند 1390 نظرات (0)
Juan

خوان پس از شعار نژاد پرستانه ی هواداران لاتزیو رفتاری بسیار خوب و حرفه ای از خود نشان داد و در مصاحبه ای گفت: ” این اتفاق برایم هرگز رخ نداده بود. من فقط برای آنها متاسفم. ”
در اواسط نیمه دوم و پیش از آنکه خوان به دلیل مصدومیت زمین را ترک کند، در صحنه ای هواداران لاتزیو علیه او شعار نژاد پرستانه دادند که خوان در مقابل این واکنش تنها انگشتش را جلوی دهانش به نشانه (ساکت شوید!) گرفت. ”
مدافع برزیلی رم به اسکای اسپورت گفت: ” این به شکل وحشتناکی ناامید کننده بود. در طی ۵ سال حضورم در رم، هرگز چنین چیزی برایم اتفاق نیفتاده بود. ”
” تنها برای آنها متاسفم. من به اندازه ی کافی شخصیت بالایی دارم و در مقابل چنین حرکاتی تنها می توانم شانه هایم را بالا بیاندازم و اصلا توجهی به آنها نکنم و نمی گذارم رفتار آنها روی من تاثیر بگذارد. ”
” پس از آن اتفاق من در آغوش بازیکنان دو تیم رم و لاتزیو رفتم چرا که آنها هم از افتادن چنین اتفاقی خجالت زده بودند. ”
” این واقعا شرم آور بود چون ما قبل از شروع بازی با پیراهنی که روی آن مبارزه با نژاد پرستی در فوتبال بود به زمین آمدیم. ”
” در تمام سال هایی که در رم بودم، هرگز به لاتزیو بی احترامی نکردم برای همین چنین کاری از سوی آنها تعجب آور بود. “

سیدامین زارعی بازدید : 181 سه شنبه 16 اسفند 1390 نظرات (0)
Villas-Boas

به گزارش بخش بین المللی سایت گل، آندره ویلاس بواس، سرمربی سابق چلسی، ماه گذشته در لندن جلسه ای محرمانه با فرانکو بالدینی، مدیر باشگاه رم داشت و با او در مورد برعهده گرفتن هدایت این تیم در فصل آینده صحبت کرد.

ویلاس بواس که روز یکشنبه از تیم چلسی اخراج شد، یکی از گزینه های جانشینی لوئیس انریکه روی نیمکت جالوروسی است.

براساس گزارش ها، این دیدار در رستوران چلسی در لندن در نزدیکی محل اقامت فرانکو بالدینی، که مدیر فنی سابق تیم ملی انگلیس نیز هست، صورت گرفت.

عدم تمدید قرارداد گواردیولا با بارسا، شایعات زیادی را در مورد آینده او به وجود آورده و حتی گفته می شود لوئیس انریکه جانشین او خواهد شد؛ به همین دلیل رمی ها از هم اکنون به دنبال جانشینی برای این مربی اسپانیایی هستند و بالدینی نیز با ویلاس بواس در همین مورد مذاکره کرد.

گفته می شود ویلاس بواس نگران وضعیتش در چلسی بود و بی تمایل نبود که هدایت رم را برعهده بگیرد.

ویلاس بواس در حالی از چلسی جدا شد که این تیم در رتبه پنجم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد و در آستانه حذف از لیگ قهرمانان نیز هست. او در ۴۰ دیداری که هدایت آبی ها را برعهده داشت، تنها ۱۸ پیروزی کسب کرد.

هرچند رم در حال حاضر در رتبه ششم جدول سری آ قرار دارد اما وضعیت لوئیس انریکه در این باشگاه متزلزل نیست اما بسیار اعتقاد دارند این مربی جوان فصل بعد در ایتالیا مربیگری نخواهد کرد.

سیدامین زارعی بازدید : 221 جمعه 21 بهمن 1390 نظرات (1)
etna - atashfeshan

تمامی پرواز های فردوگاه سیسیل کنسل شدند
نماینده فرودگاه شهر سیسیل در مصاحبه ای با یک شبکه رادیویی گزارش کرد که به طور موقت آتش فشانی در این شهر فوران کرده و باعث شده تا تمامی پرواز ها کنسل شوند بنابراین اجازه پرواز به هیچ هواپیمایی داده نخواهد شد.
ساعاتی پس از بازی دو تیم کاتانیا و رم که با نتیجه ۱-۱ به پایان رسید آتشفشان سیسیل فوران کوچکی کرد که مانع بلند شدن هواپیما های این فرودگاه شد.
بدین ترتیب هواپیمای رم نیز قادر به پرواز نخواهد بود و بازیکنان و کادر فنی باید امشب را در سیسیل و بگذرانند. در همین حال تونین لورنته، مربی روانشناس تیم رم هم در توییتر نوشت: ” ما نمی توانیم امشب به رم بازگردیم. امشب در هتل اقامت خواهیم داشت.

سیدامین زارعی بازدید : 216 جمعه 21 بهمن 1390 نظرات (0)
roma

درآمد رم در ۱ سال گذشته, ۱۴۳٫۵ میلیون یورو اعلام شد
آخرین درآمد حاصله باشگاه های اروپا اعلام شد که بر این اساس ۳ تیم میلان، اینتر و یووه در سال ۲۰۱۱ با کاهش در آمد رو به رو شده اند اما این سال برای ناپولی سال بسیار خوبی بوده است.
بر اساس این گزارش، اسامی ۲۰ تیم برتر اروپایی از نظر درآمد کسب شده در سال ۲۰۱۱ اعلام شد. در رده نخست این لیست نام رئال مادرید قرار دارد و در رده دوم نیز دیگر تیم اسپانیایی، بارسلونا قرار گرفته است. در رده های سوم و چهارم نیز تیم های منچستر یونایتد و بایرن مونیخ جای دارند.
میلان در این لیست در رده هفتم قرار دارد و در میان تیم های ایتالیایی در رده اول جای دارد. همشهری میلانی ها یعنی تیم اینتر هم در رده ۸ ام قرار دارد. این دو تیم در این فصل با کاهش در آمد نسبت به فصول گذشته رو به رو شده اند و از این نظر می توان گفت سال ۲۰۱۱ سال خوبی از نظر کسب درآمد برای این دو تیم نبوده است.
این موضوع در مورد یوونتوس نیز صدق می کند. آنها نیز در رده ۱۳ ام جای گرفتند و همانند دو تیم میلانی (البته شدیدتر) با افت در آمد رو به رو شده اند.
روسونری ها ۸٫۹ میلیون یورو کمتر از فصل ۲۰۱۰-۲۰۱۱ کسب کرده اند. در آمد باشگاه اینتر نیز ۱۳٫۴ میلیون یورو نسبت به فصل گذشته افت کرده است. تیم یوونتوس نیز در این میان بدترین افت را داشته و با کاهش درآمد ۵۱٫۱ میلیون یورو به رده ۱۳ ام سقوط کرده است.
با این حال فوتبال ایتالیا تنها اخبار بد این لیست را در اختیار نداشته است. دو تیم رم و ناپولی توانسته اند با افزایش درآمد خوب تا حدودی آبروی فوتبال چکمه ای در این فصل را حفظ کنند. رم با رشد سالم بیش از ۲۰ میلیون یورو، ۱۴۳٫۵ میلیون یورو درآمد داشته است. ناپولی نیز توانسته با رشد چشمگیری خودش را در میان ۲۰ تیم برتر جای کند و در انتهای این رده بندی قرار گیرد. ناپولی در فصل گذشته ۱۱۴٫۹ میلیون یورو درآمد کسب کرده است.
این اولین سالی است که ناپلی ها مانع ۱۰۰ میلیون یورویی را شکسته اند. آنها فصل موفقی را گذراندند و توانستند به لیگ قهرمانان صعود کنند و اکنون نیز حریف چلسی انگلیس هستند.
.
رده بندی درآمد کسب شده ۲۰ تیم برتر اروپا در فصل ۲۰۱۰-۲۰۱۱
.
۱- رئال مادرید اسپانیا ۴۷۹٫۵ میلیون یورو
۲- بارسلونا اسپانیا ۴۵۰٫۷ میلیون یورو
۳- منچستر یونایتد انگلیس ۳۶۷ میلیون یورو
۴- بایرن مونیخ آلمان ۳۲۱٫۴ میلیون یورو
۵- آرسنال انگلیس ۲۵۱٫۱ میلیون یورو
۶- چلسی انگلیس۲۴۹٫۸ میلیون یورو
۷- آث میلان ایتالیا ۲۳۵٫۱ میلیون یورو
۸- اینترمیلان ایتالیا ۲۱۱٫۴ میلیون یورو
۹- لیورپول انگلیس ۲۰۳٫۳ میلیون یورو
۱۰- شالکه ۰۴ آلمان ۲۰۲٫۴ میلیون یورو
۱۱- تاتنهام هاتسپرز انگلیس ۱۸۱ میلیون یورو
۱۲- منچستر سیتی انگلیس ۱۶۹٫۶ میلیون یورو
۱۳- یوونتوس ایتالیا ۱۵۳٫۹ میلیون یورو
۱۴- مارسی فرانسه ۱۵۰٫۴ میلیون یورو
۱۵- آ اس رم ایتالیا ۱۴۳٫۵ میلیون یورو
۱۶- بروسیا دورتموند آلمان ۱۳۸٫۵ میلیون یورو
۱۷- لیون فرانسه ۱۳۲٫۸ میلیون یورو
۱۸- هامبورگ آلمان ۱۲۸٫۸ میلیون یورو
۱۹- والنسیا اسپانیا ۱۱۶٫۸ میلیون یورو
۲۰- ناپولی ایتالیا ۱۱۴٫۹ میلیون یورو

سیدامین زارعی بازدید : 264 جمعه 21 بهمن 1390 نظرات (0)
rocchi-gianluca-arbitro

قضاوت دیدار دوشنبه شب سیه نا و رم بر عهده ی جیانلوکا روکی ۳۸ ساله از فلورانس خواهد بود. او آخرین بار برای رم در نوامبر سال گذشته و دیدار رم – نووارا را قضاوت کرد که در آن بازی رمیها با ۲ گل اوسوالدو و بویان به برتری رسیدند. روکی داور خوش یمنی برای بیانکونری ها نبوده است. او ۳ بار برای این تیم قضاوت کرده که در هر ۳ بازی هم سیه نا شکست خورده است!
اما او بازی های زیادی را برای رم سوت زده است! روکی تا کنون ۲۲ بار برای رم داوری کرده است که سهم گرگها، ۱۰ برد، ۸ تساوی و ۴ شکست بوده است. او همچنین دو دربی پایتخت را هم قضاوت کرده است که در هر دو رمیها توانسته اند از سد لاتزیو بگذرند. اولین آن به سال ۲۰۰۷-۲۰۰۸ بر می گردد که جالوروسی ۳-۲ از سد بیانکوچلستی ها گذشت و یک سال بعد هم رمیها با گل باپتیستا توانستند دربی را ۲-۱ به سود خود خاتمه دهند.
.
.
آتالانتا – لچه: گرواسونی – کمک ها: (دوبوسز و دی لیبراتوره) – داور چهارم: ده مارکو
بولونیا – یوونتوس: بانتی – کمک ها: (پاسری و کوپلی) – داور چهارم: والری
کالیاری – پالرمو: جیانوکارو – کمک ها: (فاورانی و پاگانسی) – داور چهارم: اوستینلی
کاتانیا – جنوا: جیاکوملی – کمک ها: (مانگانلی و پادووان) – داور چهارم: ماسا
اینتر – نووارا: روسو – کمک ها: (آلتوماره و جیالاتینی) – داور چهارم: پینزانی
ناپولی – کیه وو: گاوا – کمک ها: (استفانی و روسی) – داور چهارم: داماتو
پارما – فیورنتینا: چلی – کمک ها: (گریلی و نیکولتی) – داور چهارم: سرولرا
سیه نا – رم: روکی – کمک ها: (یانلو و ویازی) – داور چهارم: گویدا
اودینزه – میلان: برگونزی – کمک ها: (مارزالونی و ووئوتو) – داور چهارم: بریگی

سیدامین زارعی بازدید : 184 جمعه 21 بهمن 1390 نظرات (0)
gago

حضور گاگو در هاله ای از ابهام
پس از بازگشت از کاتانیا، وضعیت خط میانی رم در آستانه دیدار با سیه نا اورژانسی شد. برای این دیدار دروسی به دلیل محرومیت غایب است و فدریکو ویویانی نیز در تمرینات از ناحیه پای راست خود دچار مصدومیت شد. اما حال فرناندو گاگو هم شرایط خوبی ندارد و گفته می شود در بازی برابر کاتانیا دچار آسیب های عضلانی شده است و بعید به نظر می رسد که بتواند رم را در مقابل سیه نا همراهی کند.
امروز از ران پای راست او اسکن گرفته می شود و گفته می شود احتمال رسیدنش به بازی با سیه نا بسیار کم است. پروتا نیز برای بازی با سیه نا به آمادگی رسیده است و شاید در این بازی بتوانیم شاهد حضور او در خط میانی تیم باشیم. تیم سیه نا روز گذشته در هوای برفی توسکانی توانست در دور رفت مرحله نیمه نهایی کوپا با نتیجه ۲-۱ ناپولی را شکست دهد.
با توجه به شرایط آب و هوایی این شهر، احتمالا سازمان لیگ تا ساعات آینده رسما اعلام خواهد کرد که ساعت این بازی به ۱۷:۳۰ روز دوشنبه تغییر خواهد کرد.

سیدامین زارعی بازدید : 215 جمعه 21 بهمن 1390 نظرات (0)

سیه نا، امروز در مورد بازی تصمیم گیری خواهد شد.
.
وضعیت اورژانسی خط میانی.
.
مصاف جوانان رم با ویارجیو
.
سن طلایی!
در بازی برابر کاتانیا ۳ بازیکن رم، (پیسچیتلا، بورینی و لاملا) روی هم ۵۷ سال سن داشتند! البته ویویانی و یا بویان و حتی نیکو لوپز هم هستند که همگی بازیکنان جوان و خوش آتیه ای هستند. پسران لوئیس انریکه و رم در آینده همین ها هستند!
.
نقل و انتقالات آزاد, گامی رو به جلو

http://u.filepak.com/sktg_copertina_20120210.jpg
دانلود PDF صفحه اول روزنامه Il Romanista

سیدامین زارعی بازدید : 285 جمعه 21 بهمن 1390 نظرات (0)
pablo osvaldo

بعد از دو برد پیاپی که با گلزنی اوسوالدو همراه بود،او در تمرینات مصدوم شد تا نزدیک به دو ماه رم از داشتن شماره ی ۹ محروم باشد. برخلاف اینکه مصدومیت نسبتا طولانی دنیل هم موجب خودنمایی بویان کرکیچ نشد؛ فابیو بورینی تقریبا موثر نشان داد و توانست ۵ گل به تیم های فیورنتینا، چزنا، اینتر و کالیاری بزند! اما خبر می رسد که جانی دپ رم با هم تیم هایش تمرین می کند و آمادگی بازی برابر سیه نا را دارد! با وجود اینکه بورینی مقابل اینتر فوق العاده ظاهر شد اما نبود اوسوالدو برابر یوونتوس و به خصوص تیم بالاردینی به شدت احساس شد. جایی که بورینی با خراب کردن انواع موقعیت ها مقابل کالیاری به شدت هواداران را ناراحت کرد. اوسوالدو که علی رغم بازی برای آتالانتا و بولونیا بعد از گلزنی مقابل آنها خوشحالی معروف خود را انجام داد کم کم به مهاجمی درجه یک تبدیل می شد که مصدومیت او را متوقف کرد تا از کورس گلزنی هم عقب باشد! انتظار می رود با حضور اوسوالدو برابر سیه نا، رم بتواند به درستی از موقعیت های خود استفاده کند؛ شاید در نبود دروسی و گاگو خط حمله به راحتی تغذیه نشود و فرصت آزمون خطا با بورینی(البته فابیو یی که مقابل کالیاری موقعیت خراب می کرد) نباشد. در هر حال اوسوالدو به زودی در ترکیب رم قرار خواهد گرفت و این کار بورینی برای بازگشت به ترکیب و بویان و جیاماریو پیسچیتلای ۱۸ ساله برای اثبات را سخت خواهد کرد.

سیدامین زارعی بازدید : 656 پنجشنبه 21 مهر 1390 نظرات (0)
 نام بازیکن
 از
 به
 گ.بوردیسو
 آ اس رم
 روساریو
 مکسس
 آ اس رم
 میلان
 لوریا
 آ اس رم
 بدون تیم
 والریو ویرگا
 آ اس رم
 بدون تیم
 پتیناری
 آ اس رم
 کروتونه
 الکس پنا
 آ اس رم
 استابیا
 ملادن
 آ اس رم
 استابیا
 دونی
 آ اس رم
 لیورپول
 گوبرتی
 آ اس رم
 تورینو
 استویان  پسکارا
 آ اس رم
 ماسیمو
 نورمانا
 آ اس رم
 کورچی
 سامپدوریا
 آ اس رم
 گوبرتی
 سامپدوریا
 آ اس رم
 بوریلو
 آ ث میلان
 آ اس رم
 آنتونز
 لیورنو
 آ اس رم
 د.الساندرو
 لیورنو
 آ اس رم
 باروسو
 لیورنو
 آ اس رم
 سیسینیو
 ویارئال
 آ اس رم
 اوکاکا چوکا
 باری
 آ اس رم
 پولی
 ویلاچدرسه
 آ اس رم
 اسکاردینا
 کومو
 آ اس رم
 سینی
 لچه
 آ اس رم
 برتولاچی
 لچه
 آ اس رم
 چاوسه
 چیترو
 آ اس رم
 سرچنزی
 کروتونه
 آ اس رم
 اریک لاملا
 ریورپلاته
 آ اس رم
 لویچ نگو
 نانت
 آ اس رم
 خوزه آنجل
 گیخون
 آ اس رم
 هاینزه
 مارسی
 آ اس رم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظرشمابرترین بازیکن جهان کدام بازیکن است؟
    به نظرشما کدام بازیکن ا اس رم نسبت به سایربازیکنان عملکرد بهتری داشته است
    طرفدارکدام تیم هستید
    ایا ازوبلاگ راضی هستید
    جدول گلزنان

    بازیکنتیمتعداد گل
    زلاتان ابراهیموویچآ ث میلان19
    آنتونیو دی ناتالهاودینزه18
    ادینسون کاوانیناپولی16
    جرمن دنیسآتالانتا15
    رودریگو پالاسیوجنوا14
    دیگو میلیتواینترمیلان14
    میروسلاو کلوزهلاتزیو12
    استفن یووتیچفیورنتینا12
    فابریزیو میکولیپالرمو11
    امانوئل کالایوسیه نا11
    الساندرو ماترییوونتوس10
    جیووینکوپارما10
    مارکو دی وایوبولونیا9
    فابیو بورینیآ اس رم9
    پابلو دانیل اوسوالدوآ اس رم7
    بویان کرکیچآ اس رم4
    فرانچسکو توتیآ اس رم4
    دنیله دروسیآ اس رم3
    میرالم پیانیچآ اس رم3
    خوانآ اس رم3
    فابیو سیمپلیسیوآ اس رم2
    نیکولاس بوردیسوآ اس رم1
    فرناندو گاگوآ اس رم1
    اریک لاملاآ اس رم1
    رودریگو تادیآ اس رم1
    آمار سایت
  • کل مطالب : 44
  • کل نظرات : 27
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 95
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 946
  • بازدید ماه : 315
  • بازدید سال : 11,998
  • بازدید کلی : 54,132
  • کدهای اختصاصی

    جدول لیگ برتر

    وضعیت آب و هوا

    رنک الکسا

    چاپ این صفحه

    ابزار وبلاگ